TaksiFoorumi

Tänään on 06 Syyskuu 2010 08:22

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ihmeellisiä ruoka-/kahvipaikkoja
ViestiLähetetty: 06 Helmikuu 2007 11:06 

Asemapaikka: Turku
Laitetaan tännekin nyt tällainen topic.

Viikonvaihteessa törmäsin ihan ihmeellisiin juttuihin safkaamisen yhteydessä. Taidan olla ylistressaantunut, kun molemmat sapettivat ihan käyränä:

A) Raunin Esso: Piti ostaa suklaapatukka ja kahvi vuoron alkajaisiksi lauantaiaamuna. Kahvi vain ei olekaan taksihintainen, jos ostaa jotain muuta samalla. Mitä helv..? Jätin ostamatta todeten, että siinä tapauksessa muuallakin voi käydä kahvilla.

B) Raision kotipizza: Normaalisti tarjous takseille aina lounashinta. Mutta se s--tana, koski vain Raision takseja ja menin jättämään auton sillä lailla parkkikselle, että juustosta paistoi Turku. Jäi alennukset saamatta, enkä kyllä sinnekään enää koskaan mene.

No tästä voikin joku jatkaa mieluummin hyvillä vaihtoehdoilla (jos keksii). Itse pitäydyn jatkossa Kaskentien Neste/Auranlaakson ABC -linjalla.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Helmikuu 2007 18:09 

Asemapaikka: Jyväskylä
Että mitä? Aika peestä tuollainen touhu. Itse olen onneksi saanut kahvini taksihintaan oli se sitten täällä jyväskylässä, helsingissä, turussa, imatralla tai tampereella. Joissain paikoissa sen saa jo ilman työvaatteitakin :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09 Helmikuu 2007 23:14 
Virallinen vänkääjä

Asemapaikka: Varsinais-Suomi
Raision Essolla antavat takseille ainakin ruuasta alennusta mutta sitten ei saa passiin leimaa.

Profiili  

Viestin otsikko: Millaisia
ViestiLähetetty: 11 Helmikuu 2007 20:16 

Asemapaikka: Lisää asemapaikka jos haluat jatkaa kirjoittelua
Millaisia ale % annatte pizzanpaistajille ,kahvilatyöntekijöille ,taksikuskeille
ym ....... jos itse ei anna alennuksia ei voi oikein pyytää silloin itsellekkään
eli jos kahvi ja/tai ruoka on hyvää maksan kyllä saman kuin muutkin ihan mielellään ja säästän sen 10 senttisen jostain muualta

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Millaisia
ViestiLähetetty: 11 Helmikuu 2007 23:38 
Virallinen vänkääjä

Jaakko kirjoitti:
Millaisia ale % annatte pizzanpaistajille ,kahvilatyöntekijöille ,taksikuskeille
ym ....... jos itse ei anna alennuksia ei voi oikein pyytää silloin itsellekkään
eli jos kahvi ja/tai ruoka on hyvää maksan kyllä saman kuin muutkin ihan mielellään ja säästän sen 10 senttisen jostain muualta

Kotikylän pitsanpaistajalle pääsääntöisesti 100% samoin kun hän antaa pitsasta. Ei kai noita alennuksia yleensä pyydetä vaan määrätyt paikat antaa niitä pyytämättä omasta tahdostaan jotta saavat takseja asiakkaikseen.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Millaisia
ViestiLähetetty: 12 Helmikuu 2007 00:05 

Asemapaikka: Jyväskylä
TV kirjoitti:
Ei kai noita alennuksia yleensä pyydetä vaan määrätyt paikat antaa niitä pyytämättä omasta tahdostaan jotta saavat takseja asiakkaikseen.

Totta, täällä paikallinen nesteen yrittäjä(?) teki syksyllä tarjouksen takseille jossa tarjottiin kahvit, pasteijat/pullat, hodarit, pitsat jne saa -30% listahinnoista sekä muistaakseni -15% pullolimppareista/vichystä jne. + normaalit pesualennukset.. Näppituntumalla vois sanoa että taksikuskiasiakkaat ovat lisääntyneet aika paljon. Sijainti tosin vähän syrjäinen. Ja saa jopa "oikeaa" kahvia eikä mitään automaattikuraa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12 Helmikuu 2007 00:09 

Asemapaikka: Vantaa, 1164
Osa paikoista antaa alennuksia mahdollisesti myös sen takia että paikka rauhottuu kun vosikoita notkuu pöydissä. Sama koskee vartijoita ja virkavaltaa. Eli kyllä kauppias myöskin "saa" hyötyä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13 Helmikuu 2007 23:55 

Kaskentien Neste Turussa on ihan jees.... Vaikka onhan siellä yökaudet niittä pelureita, mut souvot

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Helmikuu 2010 23:54 

TV kirjoitti:
Raision Essolla antavat takseille ainakin ruuasta alennusta mutta sitten ei saa passiin leimaa.

mihin passiin? ei rajalla enää saa leimaa! :wink: paitsi jos käy maissa joissa sen saa, paitsi risteyksen essolla. Pah

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Helmikuu 2010 04:19 
Virallinen vänkääjä

Wessapoliisi kirjoitti:
TV kirjoitti:

mihin passiin? ei rajalla enää saa leimaa! :wink: paitsi jos käy maissa joissa sen saa, paitsi risteyksen essolla. Pah

Etsi ensin raison esso ja murehdi sen jälkeen muita ongelmia.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Helmikuu 2010 02:20 

Tadaa. hieno ruotsinnos

Koitappas pysyä aiheessa tai jättää kirjoittamatta jos et mitään asiallista aiheeseen liittyen keksi.

T: Jaanzter

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Helmikuu 2010 00:32 
Pyhäkoulun Rehtori

Asemapaikka: Vantaa
Mä jätän ihan suosiolla ja periaatteesta juomatta yli 1,50 maksavat kahvit. Toki Ekbergillä tms voin maksaa paljon enemmänkin, mut take-away kahvista, varsinkin jos pahaa automaattilitkua, no way.

Itse suosin aika pitkälle mäkkäriä, kax juustoa ja pieni lima, 3 egee, kiitos ja nopee syödä matkalla seuraavalle tolpalle. terveellistä ja ravitsevaa. Just. :wink:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Helmikuu 2010 05:04 

mikke410 kirjoitti:
Mä jätän ihan suosiolla ja periaatteesta juomatta yli 1,50 maksavat kahvit. Toki Ekbergillä tms voin maksaa paljon enemmänkin, mut take-away kahvista, varsinkin jos pahaa automaattilitkua, no way.

Itse suosin aika pitkälle mäkkäriä, kax juustoa ja pieni lima, 3 egee, kiitos ja nopee syödä matkalla seuraavalle tolpalle. terveellistä ja ravitsevaa. Just. :wink:

kaveri "opetti" mut kahdelle juustolle ja mansikkapirtelelölle, kokeiles joskus... jos et uskalla niin mä voin tarjoo yhden juuston (pihi) ja mansikka pirtelön :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Helmikuu 2010 08:01 

Asemapaikka: Pohjois-Pohjanmaa
Jaanzter kirjoitti:
kaveri "opetti" mut kahdelle juustolle ja mansikkapirtelelölle, kokeiles joskus... jos et uskalla niin mä voin tarjoo yhden juuston (pihi) ja mansikka pirtelön :D

Tuli tuosta mäkkäristä mieleen eräs entinen kollega, joka dippasi ranskalaisia vaniljapehmikseen. En ole kokeillut ja taidan jättää kokeilemattakin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Helmikuu 2010 14:53 

Albert kirjoitti:
Jaanzter kirjoitti:

Tuli tuosta mäkkäristä mieleen eräs entinen kollega, joka dippasi ranskalaisia vaniljapehmikseen. En ole kokeillut ja taidan jättää kokeilemattakin.

Tuota... naispuoleinen kollega? :shock: (exä tekee ihan samaa)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]